Mari..Mari..

Ekekekke meh lagi singgah blog aku nih
Ishhh xde la ramai pun kadang2 jek atas 100
Tapi aku puas ati la ade gak yg nak menjengah kan
Kalau lagi ramai yg masuk lagi la best
Ni turun naik minggu ni punya..huhuhu turun jek yg byk

Dan lagi best bertambah dah 1 BE tu yg bintang bersinar tu hah
Hahahaha sajek kan tutup2 amount
Malu ahh korang punye dasat2 aku ciput jek
Harap2 banyak le yg bersinar..ne tau leh cash out nak beli baju sejuk
Doha dah mula terasa sejuk smpai ke tulang ni (aku jek la pasal aku mmg tak tahan sejuk)
Ade hati nak men salji bagai..seb bek sini xde salji mau kejung aku gaknya


13 Gtau jek:

apezs shah said...

wah tahniah....;)

Ena said...

ada.. ena selalu singgah sini.. cuma kdg tak sempat nak tinggalkan jejak..

tahniah!..

aima in luv said...

tahniah,, rezeki najla hehe

Lelord said...

@apezs shah tq..singgah la lagi

Lelord said...

@Enaxpe2 lela tau ena selalu dtg

mamashikin said...

wah tahniah..ada jugak BE kan..kita br daftar ngn nuffnang,tapi visitor sy pun lbh kurang mama najla la..ada potensi ke nk dpt be ek?adeh org lain bnyak dah be..hehe

Lelord said...

@aima in luv macehhh

Lelord said...

@**sHiKinn** insyaallah ade tu..ni pun register bulan 5 tp x reti nak guna hahah bulan 8 baru pasang kod iklan

Izan Ishak said...

tahniah lela...dah beranak2 dah BE tu. masyukkkk!!!

Zasillah Ariffin said...

alhamdulillah lor...aku baru jer gatal tangan tadi tekan butang cash out tadi...tak banyak mana pun...nak merasa ja...ekekek...

BIONIC WOMEN said...

HUHUHU..kita ni nuff x banyak pun..uv pun kurang..x sebanyak mama najla nyer..xtau ler ape nak buat

Lelord said...

@Izan Ishak tq izan

Lelord said...

@BIONIC WOMEN ni oun x seberapa eily..tp lela epi

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in