Dapat Dari Email....

Yang pasti............ ini bukan ayat al-Quran ......
Semoga kita semua berhati2 jangan sampai terbeli dan digantung di rumah kita.

Sebarkan dan maklumkan kepada semua saudara2 kita.
Tolong Baca.Jangan biarkan kita di perbodohkan oleh org2 KAFIR...
Perhatian Kalau ternampak penghujungnya ditulis
"Surah Injilu Matay "(Terus reject)

Assalammualaikum Al Muslimin dan sahabat-sahabat semua....
Sila baca dan edarkan kepada sesiapa yang tiada di dalam e-mail ini...
Itulah agenda Kristian, maka berhati-hatilah.....
Jangan terpedaya pada rupanya sahaja tetapi tengok dan
selidikilah isinya juga... tengok keseluruhan.
Memang ianya nampak cantik sekiranya dibuat untuk
menghiasi dinding rumah,
Hhmm.... sekali pandang macam ayat/kalimahAl-Quran.......
sebenar ayat Bible.
wallahualam...

12 Gtau jek:

❤フィザAzhafizah said...

thanx atas info ini

BIONIC WOMEN said...

Ya Allah...macam2 dunia skang.
terima kasih kongsi yea..nnti kita nak copy antar kat kawan2 leh???

sayaseorangsurie said...

Na'uzubillah..agenda untuk memesongkan umat Islam. thanks for da info.

Ciklinn said...

tq beb... hampeh nyer kristiann... kita kena berhati2 sgt skrg.. dorng mmg jahat

~ Lady ell ~ said...

..sgt danger..
tq kak..

Lelord said...

@❤フィザAzhafizah ur welcome

Lelord said...

@BIONIC WOMEN sila2

Lelord said...

@sayaseorangsurie tu arr su...siyes nmpak cam ayat a-quran

Lelord said...

@Ciklinn tu pasal...skali pandang nmpak cam ayat yg cantik jek tuk gantung2 kat dinding

Lelord said...

@~ Lady ell ~ sesama kite mengingatkan

Mamamya said...

aku pun dapat email ni dr eda.....

Mama Hanim said...

tq share..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in