Eh! Ni Tanda-tanda Ke...Nape?

Opss...

Bukan tande2 aku muntah-muntah

Loya-loya pun blom lagi

Tangan rasa gatal jek klik kat Nama Bayi Pilihan

Huhuhu saja tengok2..jeling2.. nama yg sedap dan membawa maksud

Aimee Nabila...Izyan Nabila...Nabila Qasrina

Ehhh bukan aku nak anak pompuan..kalau ade rejeki nak gak anak laki

Tapi kalau dapat gak pompuan x kisah janji sihat

Alahh kazen aku kan baru salin...kenan nama nabila

Tapi tatau nak boh nabila ape

So aku nyibuk le tengok nama2 ni

Korang ade nak suggest nama yg best x?

Tapi kena ade NABILA


12 Gtau jek:

BUNGA said...

eh.. eh... simpan nama untuk anak sendiri pun sesuwaiii jugak.. hehe

Shiela Latif said...

kehkehkeh..aku laju laju dtg sini nak dengar berita gembira ko lord...huh!...tertipu guwe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

nabila husna...

Anawahid said...

cehhh... alah, apa salahnya ko join sekali pilih nama bb.. ekekeke

Lelord said...

@BUNGA hehehhe kena carik nama baby boy la

Lelord said...

@Shiela Latif agagaggaaga berjaya gak aku

Lelord said...

@Siti Ruhayu Ab Rahman tq ayu

Lelord said...

@Anawahid hahahhaha eeh kazen dtg menjengah

Jamiel said...

Nak kena standby 2 nama. Tok laki dan pompuan skali..hu3...

Lelord said...

@Jamiel hehheheh sedang menanti kelahiran kan...

JaJa'Z said...

Nabila adreanna... :p

EiJa ZaQuaN said...

hehe..suspen jerk..tp kalo simpan utk nama anak sndiri pun xpe..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in