♥T.E.R.I.N.G.I.N♥

Teringin

Artist: Shima
Sesekali ku rasa teringin
Melewati hatimu yang dingin
Mendengar keluh resah
Semenjak kau kehilanganku

Tiap kali ku cuba hampiri
Makin deras degup jantung ini
Diranjang kian sepi
Ku sendiri...

Sesungguhnya tewas menghadapi
Malah ku akui sepi menghantui
Paling tidak berilah peluang
Ku berterus terang

Adakala ku rasa teringin
Bermesra denganmu bagai waktu dulu
Tapi bilakah semua ini
Akan jadi pasti bukan lagi mimpi
Kasihani diriku...

Ku wanita dengan airmata
Bukan untuk meminta simpati
Sekadar melepaskan
Rasa hati....

Ku mengharapkan...
Jendela hati...
Terbuka lagi...
Oh.. oh.. oh...
Hehehehhe dah layan lagu kan...
Ni hah aku teringin gak nak wat Homemade Chocolate
Cam best jek kan
Nanti kalau jadik aku publish arr
Coklat pun x beli lagi camne nak buat




6 Gtau jek:

mrs jamal said...

dengar lagu tu ingat kenangan lama

Mamamya said...

mold ni mcm murah jer....aku nak kirim lah...kat cni klu jenama wilton ni biasanya mahal....aku penah beli roll utk buat corak kat fondant utk buat cupcakes RM60!!

p/s: x sabar nak tunggu coklat jenama "mamanajla" ehehehehe.....

rATu kEBaYA said...

menariklah mold ni.. juga terasa teringinlah..

Zaidah said...

klu ade coklat mama najlaa nak order satu kontena...hehehe

Ena said...

eheheh..

masa tengok tajuk entry ena terus nyanyi lagu tu tanpa tengok isi lam entrynya. sekali betul la pulak.. eheheheh

Nana said...

owh gini rupa mold dia ek

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in