Lagi...lagi Najlaa

Dak kenit dah semakin pandai mengepow papa dia
Tadi ms intai2 kat H&M dia mintak barang

Ni topi kat pala tu..QR29
Siap ade bunga lagi kat tepi tinge
Kaber tinge supaya x sejut
:nggaya:

Wah kemain lagi posing
Pantang aku kata nak amik gambau
Cepat jek wat aksi

:sinchan
Tu lagi siper kucin' tu pun dia mintak gak
QR49...aku beli siper rega seploh riyal jek kaler pink gak dulu tp kt k4 la
Abaikan jek binatang peliharaan dak kenit yg bersepah tu

Ekekeke dah amik gambo baru pasan aku dh tuko suar dak kenit
Layan ajek la suo gambo munyitt tu :love:

15 Gtau jek:

mamalieyna said...

alaaa sesekali je kan najla kan..hehe..comellah! ^_^

aima in luv said...

wahhh dak kenit comel la.....
muaack.. kiss sikit

Citarasa Rinduan said...

hehehheh..najlaa...bijak2..phow lebih2 lagi eik..satu untuk umai...hehehe

d_LA said...

so sweet la..topi comey giler..nak kiss sket najlaa..sejuk yer kat doha skang..

Izan Ishak said...

mmg comel lah so najlaa ni...wahhh...banyaknya kawan dia tu~

Mawar Merah said...

Wa... Da lama cr topi gini, tp cni pyh jmp. Cute la.. Mintak pinjam najlaa. agak2 muat x pala auntie Melah ni? Hihi (^.^)

Lelord said...

@mamalieyna hehehehe btul skali skala...lenkali mama lak nak pow papa

Lelord said...

@aima in luv hehehe macehhh comel ek

Lelord said...

@Citarasa Rinduan bleh jek auntie

Lelord said...

@d_LA mama pun kenan gak ngan topi ni...aah doha dah sejuk sket dan akan sejuk lagi...soon

Lelord said...

@Izan Ishak hahaha ade lagi tu izan...mcm2 binatang peliharaan ade. kije mama dia asik kemas jek

Lelord said...

@Mawar Merah hehehehe tu najlaa pakai size 3-4 thn..pala mama punn leh masuk

Ena said...

alorr comeinye..

pandai najlaa pau yek! cantik!

mzhany said...

comel ;)

alinac lover said...

ala cumil

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in