Masih Dalam Proses....Apenya?

Nasi impit dah siap rebus pic google yek

Kuah kacang pun dh siap masak pic google lagi

Hehehehe satay lom bakar lagi arr

Masih diperap...uhuhuhu lupe beli sarung tangan...

Kuning la kuku, sok raya dah ni

pic lagi dari google

13 Gtau jek:

BUNGA said...

ada satay... rajinyya!! :)

{ finie } said...

salam singgah sini..

nama ur doter mcm nama my doter la..Najla..:)

follow u!

mamalieyna said...

ohho..dh siap dah..kite je, balik kang kelam kabut nak msk ituini..huhu..today kerja lg!

*selamat menyambut aidiladha!

mamaaerish@eb said...

eb kalo tlg omaaerish musti byk ngelat sbb nyampah tgn kuning... ahaks

dieya said...

wah.. meriah eh raya haji kat doha!
takde sarung tangan guna plastik je laa buat sarung ;-)

Izan Ishak said...

salam eiduladha lela...
bestnya ada satay...
kami nak balik kg malam ni, tp kejap je~

Bee @ honeyvsbee said...

wahhh buat sate,nak pergi beraya laaa...hahha kami kat kl ni tak tau nak buat peeee

Zaidah said...

klu kuning kuku maksudnyer rajin memasak....hehehe...hantar sini sikit lela....

Hanis Azla said...

hmmm...nyum..nyumm bestnya menu..

rATu kEBaYA said...

sedapnya...

eT said...

wahhh...cepatnyer siap...nmpk sedap tuh...

BIONIC WOMEN said...

samat hari raya aidiladha...

baincardin said...

Selamat Menyambut Aidiladha!!!~ ^_^

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in