Untuk Semua


Di kesempatan ini aku nak ucapkan
Salam Aidiladha buat semua
Allahuakhbar...Allahuakhbar
Insyaallah kami di Doha akan menyambutnya pada 16hb November 2010
Pertama kali Aidiladha di perantauan
Menu masih dalam perancangan

7 Gtau jek:

Ena said...

Owh.. maknanya kat sana dah raya esk la yeh!..

Selamat hari raya Qurban wat lela & family di sana..

Anawahid said...

selamat hari raya lod, berapa ekor unta ngko korban, kalo bnyk ekor, jan lupa aku kat sini.. hehe

nieda said...

selamat hari raya aidiladha...sana awal sikit sambut ye..

Sari Yusa Ibrahim said...

Salam Aidil Adha, nanti masak sodap2 ye... hehe

Hanis Azla said...

Salam aidiladha juga.. org kat sini ni pun tak tahu lagi apa menu nak masak selain nasi impit..

Zaidah said...

selamat menyambut aidiladha...

kakyong said...

nanti cerita lah kemeriah menyambut Aidil Adha di sana...

selamat menyambut Aidil Adha buat mama najla sekeluarga...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in