Pengaruh Rakan Blog...Nape?

Hahahhaha aku ni senang sgt dipengaruhi
Bukan takat facial foam yg slalu promoter dok kejar kalau kat mesia
Pantang dia auta aku jek kompom beli

Ni lak pengaruh rakan blog
Ritu aku geram ngan oreo ciskek kak ummi kuantan....done
Pastu sausage roll eily...beres
Tengok homemade coklat nieda....heheh aku tertawan

Dan skang ni sup by mamazharfan
Tapi ni aku wat sup ayam jek..lenkali nak wat sup tulang lak
Darling kata sup ayam sedap..kalau sup tulang lagi la sedap byk lemak

Johorian kena la ade sambal kicap


6 Gtau jek:

JaJa'Z said...

gaya macam sup kat gerai mamak jek..sebab berempah..jaja uka sangat sup macam ni..nak2 kalau dapat sup kambing...

Nana said...

pergh..kecor air lior beb..

Lelord said...

@JaJa'Z ahh sup yg cam mamak tu...cicah roti sedapppp

Lelord said...

@Nana ekekekke lenkali aku nk cari tulang lembu la...darling kata x lalulak nak tulang camel

alinac lover said...

waaaa..nak T__T


p/s=jemput join Giveaway yong ek

http://www.alinacshoppe.com/2010/11/giveawayalinac-membership.html

haszuraidah ishak said...

waaa..menarik tu orea ciskek..suka..nanti nak try ler..bila la angen rajen nak datang..agagaga

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in