.♪ ♫Menuju Ke Destinasi....Yeayea♩ ♬♪ •♭♩ •♬


Ektibiti rini adalah Ke Doha Zoo
Muahahha dak kenit aku ni kan mmg suke binatang
Zoo Negara, Zoo Melaka, Zoo Johor, Zoo S'pore dah pegi
Pasni mana lagi zoo nak pegi ek...

Takde la byk sgt binatang...
Tapi adik beradik rusa tu mcm2 jenis lak aku tgk
Sedara mara oryx pun byk...
Macam2 kaler mcm2 jenis tanduk..yg tegak yg bengkok sume ade
Hahahah tp aku x ngambek la gambo

Chumilll lak aku tgk anak dia bergayut...
Mula2 si anak dok blkg maknya...x sempat aku nak snap
Ni sumer montot merah

Dak kenit siap bertopi...tp skang dh x panas sgt

Binatang kat zoo ni jinak2 gaknya
Cepat jek dorang datang dekat2
Ke dorang ingat aku nak bg makanan hahahha

Haaa kat dalam kulamm tu ade itik kwek2 mambo

Ekekekeke ade pokok bunga kertas yek..
Subur lak tu..
Mesti korang ingat pokok kurma jek byk kan...

Adehhh sume gambo aku pikul beg
Gitu la gamaknya kalau dah beranak...
Nak letak susu..diapers lagi
Adehhh bile aku nak ngajo dak kenit diaper free ni???
Kena guna psikologi kot
Belikan spender cantik2 hahahhaa

5 Gtau jek:

EiJa ZaQuaN said...

hehe..happynye najlaa dpt g jln2 ke zoo..mama najlaa pun nmpk happy jgk..hehee..

Mamamya said...

tgk ko dukung najla...x dapat nak bayangkan klu fiqa yg kene dukung...x larat dah nak dukung dia skrg....semakin m'berat!! he3....

alalala...najla...bila nk free diapers nih? nxt yr dah sekolah kan....

mummy_ayu said...

wah..bestnye gie zoo..suka la najla..

puanbee said...

asal bunga kerta memang dr sana kak , hee ank bee guna cr siko jugak tapi dgn cr puji2 kawan2 dia..

Lelord said...

@puanbee aah ade bunga kertas sini...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in