Homemade Chocolate By Lelord

Yezza...

Berjaya gak aku buat

Tapi ni aku wat kosong jek...xde filing pape pun

Lenkali nak cuba yg ade kaler2...hehehhe

Pastu nak boh badam ke..kismis ke...

Ritu kat blog Nieda ade wat coklat gak

Tu yang aku nak mencoba


Anak dara ni pun suka gak nyibuk

Aku pun bagi la dia mencoba


Hehehehe boh oreo

Hehehehe pas sejukkan dlm esbok
Ni la hasilnya

Dak kenit merasmikan dulu...

Ni dia coklat yg ade oreo tu
Tu aku dah bungkus coklat riben td


Hehehheeh sumer aku bungkus
Pakai foil jek
Xyah le packaging cantik2...
Lagipun tuk di ngappp diri sendiri



6 Gtau jek:

Ciklinn said...

yuhuuuuuuuuuuuuu hoyerrrrrrrrr bg resepi mek... leh aku try..

Lelord said...

@Ciklinn tu kat atas...link nieda ade resepi

~ Lady ell ~ said...

senang nye ada assisten.

nieda said...

bestnya, variety. suka tgk coklat cantik2...hari ni plan nak pergi cari mould coklat yang cantik2..hehe

mzhany said...

wuuu sedapnyer....ahh jap g nk g beli coklat laa..hehe bkn nk buat sendiri yer ;)

alinac lover said...

laa..pndai nyer akak buat..yong pon nk cuba next time!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in