FRUST...Pesal X Jadik

Aku td ngan penuh semangat

Kununnya nak wat Pau Goreng Inti Kelapa

Alah yg cam roti sambal tu jek..tapi roti sambal pun aku x penah wat...???!!!!

Tapi boh la inti kelapa manis

Saja nak coba

Uli doh lembut dah

Tapi bile goreng keras

Pesal ek???

Carik kat google


10 Gtau jek:

Bee @ honeyvsbee said...

kalau keras tu biasanyer tepung n mentega terlebih sukatan...heheh

Lelord said...

@Bee @ honeyvsbee hahhahhaa ohh cenggitu ek, xde sukat2 pun main taram jek

Citarasa Rinduan said...

bubuh susu tak> gula> garam sikit> dan mentega> dan maripan>

Lelord said...

@Citarasa Rinduan gula, garam, margerin ngan yis berserta air jek...x boh lak susu

aima in luv said...

takpe,,,len kali try ag ea....
mama najla boleh punya

Sha@Mama Tina said...

adeh..tak leh nak komen..last time buat donat pun keras mcm batu hahaha...

rynas said...

ayo tak jadi ekkk...ada yg kurangkah tu kot hheheh

nieda said...

saya pun penah buat dulu, keras. tak tau apa silap. malas dh nk buat. hehe

Ena said...

selalunya pau goreng ni kena buh keledek lam tu.. baru dapat rasa yg lembut.. marjerin kena betul la sukatannya..

"missrivebell mumun" said...

takper, boleh cuba lagi lengkali!
hehe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in