Edisi Wajib Tayang

Ekekekkee yg wajib ditayang adalah
K.E.T.A.M
Dah g mengetam kena la masak & makan
Ni pun dh masak 2 jenis lauk ketam
Adehhh banyak lagi dlm esbok ni
Memang mabuk ketam le jawabnya

Hmmm hak ni tuk aku yek...Chilli Crab
Aku masak 10 ekor jek
Cukup la tuk tekak aku kan...kang darling nak aku bg la sket

Aku watkan darling Sup Ketam, aku masuk skali carrot ngan celery
4 ekor cukup arr tuk dia ekekeke

Tu jek tuk arini..xyah sayur, lgpun dlm sup ade dah carrot ngan celery
Nak makan ketam toksah ade mende2 lain
Nanti x fokus menikmati kelazatannya

Oh ya! nak gak aku selitkan menu bekpes pagi aku
Hot Dog jek..2 ketul tuk darling akunya seketul jek la
X caya? ehh btul la aku seketul jek, darling yg makan 2
Tengok le size dia yg gagah perkasa tu
Makan kena banyak ooo
Kang x larat wat kije...seperti biasa bersilat tu bekpes bermula 4.00am


11 Gtau jek:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

wah,,,,,,,,,,,
meleleh air liurku..

kak, ayu pun mengidam ketam tau..tapi nak buat mcm mana en zalie tak leh makan...

wawawawaw....(kesat air liur)...

Yatie said...

Salam Lela,
Uwaa sedapnya...lauk ketam ya arini..mesti sedap sbb tangkap sendiri...kat sini ketam mahallah...nak makan tutup mata je regenya...kih3..

mamalieyna said...

wow..menu bessssttt punya nih! ^_^..lama tak makan ketam! masak?..lg la lama tak masak ketam..ngee..

oooh menu bekfes pun nmpk beeez!

Lelord said...

@Siti Ruhayu Ab Rahman alahayu..masak jek ketam tuk ayu, zalie punya wat menu lain

Lelord said...

@Yatie salam kak yatie...pehhh mmg best la kak makan ketam, ekekek lebih2 lagi hasil tangkapan sendiri sbg partime nelayan qatar. Manis sgt isinya

Lelord said...

@mamalieyna hehehhehe g arr beli ketam, pastu masak & makan...adakah sok menu ketam lagi hahhaha

JaJa'Z said...

ada oranmg mabuk ketam setahun lah nampak gayanya....

mommyYen said...

laling,ketam chili sgt mengancam la..huhuk..teringin sgt..

Lelord said...

@JaJa'Z ekekeke ni dh nak raya haji..akak wat korban ketam la

Lelord said...

@mommyYen g cari ketam pastu masak pastu makan...nyummmm

mzhany said...

arhhh benciiii tetibe napsu makan datang tetiber....arhhh mencikkkk

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in