Tentang Semalam

Open House sempena Aidiladha masih ade tau
Smlm pagi kami ke al-haya umah Julie Husain
Majlis bermula seawal 9 pagi
Darling balik kije tu kami pun bersiap le pegi
Muahahha sedang elok la kan mmg kelaparan

Ni gambo hidangan tun tetamu sumer
Nasi Hujan Panas, pulut kuning, nasi impit, ade muffin, puding laici
Macam2 le tuk dimakan hehehe

Ni aku ngan geng2 al-handasaa

Ramai jemputan Julie...
Kami2 di al-handasaa ni para isteri QatarGas
Mereka2 yg dok kat Al-Haya ni warga RasGas
Heheheh best gak sesekali berkumpul
Leh arr berkenal-kenalan


9 Gtau jek:

Ena said...

bestnyer tengok dok berkumpul ramai2 camtu.. jeles gak ni sbb kami yg dok taman pun jarang ada xtvt camtu..huhu

apezs shah said...

mak aih ramainya.... cukup ke makan tu hehe.... and sedappp..;)

Lelord said...

@Enatu arr bile kat luo ni la baru leh kumpul2

Lelord said...

@apezs shah ekekek kat dapo byk lagi tu

. de baloon. said...

wahhh.. kat malaysia xde ?? hehe

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

seronoknyer kumpul reramai camtu...meriah....

Anawahid said...

oittttttt... aku cam nampak si jai jiran lama aku basa kat barek polis dulu laaaaa... btol x dia yg pakai baju belang biru tu... muhahahahaha

Anawahid said...

eh bukan2.. silap, dia pakai baju blue black pastu pakai cap... hahaha... adoi laaaaaaa... salah orang... haha... aku ingat pasal kat fb dia ada gak gambar ni, yg wat aku ingat tang sopa maroon tu... muhahaa

Lelord said...

@Anawahid btul2 yg pakai cap...wife dia farah

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in