Dia Memang Suke Camtu

Dak kenit ni mmg cenggini la..
Kalau time nak menyoping, dia pun sama nak menyibuk
Aku amik bakul dia heboh la nak bawak

Terhoyong-hayang nak bawak bakul

So papa dia amik kan le bakul beroda ni

Tarik aje kan najlaa...
Kalau aku tolak trolley beso gabak pun mmg dia nak gak
Tapi slalunya aku soh duduk diam2 dlm trolley


6 Gtau jek:

mamalieyna said...

anak2 teringin nak jd cam org dewasa lah tu..hehe..sweet je..! same like arif..kdg2 nak tolak sama troli yang besar tu..^_^

Ena said...

hehe..

anak tengah memebesar memg banyak ragamnya.. semua yg org besor buat dier pun nak buat sama.. hehe

~ Lady ell ~ said...

mmg rajin lh dak kenit ko ni kak...takyahlh merungut..mmg gitulh pe'elnyer...:)

Zaidah said...

rerajin bebenorlah....nie yang buat sayang kat budak kenit comel nie

Shahazrin Saharudin said...

bgus la... rajin..tlg mama

Izan Ishak said...

rajinnya dia nak shopping cam mama.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in