Takde Di Pasaran...Apenya?

Muahahaha memandangkan baru jek menyambul Eid Al-Adha
Makanya ayam xde di pasaran okey
Malam raya tu aku ade la nak mencari daging tp xde
So cuma leh wat sate ayam aje la kan
Ni smlm member gtau dia mencari ayam tp xde dh
Yang aku tau kat al-meera kat area umah ni ayam mmg xde stok
Kat doha ni dorang coti raya 6 hari
Agaknya supplier ayam pun coti gak kot
Hahahaha

Oleh sebab itu jugak le
Menu aku rini adalah.....

Ekekekkeke tu jek ade dalam esbok
Layannnnn

8 Gtau jek:

Anawahid said...

siannnnn... hahaha... ok la tu PEDAL ayam ada... hikhikhik

Jamiel said...

saya simpati dgn akak.
tapi ada la gak makanan.
kenyang gak kan...

Lelord said...

@Anawahid ekekek wpun xde ayam tp masih ade lagi telur ayam dan pedal ayam

Lelord said...

@Jamiel hahhaha tu la pasal..janji kenyang

Marsha~ said...

laki aku suka nau dgn sambal telo mcm kau buat ni...... best ape.. ni dah cukup sedap ni wey...

Lelord said...

@Marsha~ huhuhu bestkan lauk cenggini...

BIONIC WOMEN said...

kekadang layan lauk camnih ag masyukkk tau lela..tapi tetap jugak simpati dengan kecutiaan semua peniaga ayam..kuikui

Dilakochan said...

Uih bukak page mamanajlaa lewat2 malam ni,
bikin lapar. terliur tgk lelauk enak ni..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in