Hah Ada Baby??

Ekekekke dah kenit ni dok tengok video ms dia kecit2

Bicing lak tu mulut kata nak pakai sarung tangan la

Nak pakai topi la

Memang berkicau jek mulut tu

Hamek ko aku bungkus terus ngan selimut

Senyap lak tu

Tu dengan snow cap...tangan mmg ade sarung tangan yek

Al-maklum dah semakin sejuk kat sini

Siap soh aku dokong2 dia

Hahahahha ingat ringan aku nak kendong cam baby2

Pastu biler aku bercakap dia senyap jek cam xde molot

Biler tanya pesal x jawab mama tanya??

"Baby mana ckp2 mama"

Hahahahahaa

Siot jek pandai lak tu cakap cenggitu

Yang aku x tahan tu time nak kuo tadi
Dia soh aku bungkus lagi
Adehhh nyesal aku bedung dak kenit



3 Gtau jek:

Sha@Mama TinaAzra said...

hahaha...comel!

Personal Wellness Coach. said...

hi mama najla...
ade award untuk mama kat blog saya =)

naynab said...

hahaha kenit mmg ntah pe2 jelee..cobit montot die..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in