Kerala Green Banana

Wah tajuk n3 kemain lagi kan

Ni bukan resepi yek kengkawan

Tapi ni hah..meh tengok

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Pehhh selalu jumpe pisang montel jek
Dah lama btul x makan pisang goreng
Pisang ni skali pandang macam pisang nangka tapi rasanya cam tanduk
3 bijik jek yek QR5.89
Kalau kat umah mak tebang jek kat belakang ekekekke

Aku goreng jek sebijik hahahha

Muahahahhaa dapat le dlm 6 keping
Melantak sensorang arrr
Darling x balik kije lagi ni
Bio aku rasmikan dulu KERALA GREEN BANANA

Boh gula sket nak cicah..
Nyummm sedapp


9 Gtau jek:

Bee @ honeyvsbee said...

sedap ni goreng2...

rynas said...

sedapnya cicah sambal kicap

norhidana said...

cicah sambal kicap sedap tu kak heheeh...

pisang montel tak blh goreng ek...
nsb jumpa pisang ni blh gk ubat rindu mkn pisang goreng yek kak

mummy_ayu said...

cedap tu..guyeng pisang...

KUIH GUNTING said...

betul kata rynas dan norhidana, makan pisang goreng cicah sambal kicap lagi sedap dari cicah gula. pisang goreng manis cicah pula dengan gula nanti bertambah manis bertambah risiko kena kencing manis.

Lelord said...

ekekekeke mmg lg sedap cicah smbal kicap..tp dh makan sensorang jek malas nak menumbul ciliapi. pisang ni masam tu pasal cicah gula hehehhee

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

duk negara org, sume benda jd rege kn..
kalu duk umah, huhuh.. kureng laku..
mmm, nampak cam sodap aje cicah gula.. nk try gak le.. :P

BIONIC WOMEN said...

wahh sedapnya pisang nangka goreng, masam2 tuh cicah gula..sedsp2

mzhany said...

hany panggil pisang goreng mcm ni, pisang goreng telanjang...hehehe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in