SAYA SUKA BLOG AWAK LA !

Hehehehe good!

Macam2 idea BA

Ada gak sebelum ni join segmen Ben

Ni yang terbaru... SAYA SUKA BLOG AWAK LA !

image

Okey 5 Blog yang aku suka masuk setiap ari adalah....Ehehhee blog Ben mmg kompom la kan

MamaZharfan - suke ngan blog suzie ni..lebih2 lagi kegigihan dia masuk contest-montest dan selalu sgt bertuah...bukan jeles tp jadi sumber inspirasi tuk join contest gak

Marsha - ni lak jiran sebelah umah aku, aku dh nak terbang ke Doha ritu baru kutahu kewujudan blognya. Skang ni mmg aku rajin terjah pasal nak tau kesudahan episod "Sempena Ulangtahun Percintaan Kami Yg Ke-15" penat aku menanti ni x abis2 lagi.

MamaHanim - kat sini slalu update news, so leh la baca. almaklum dok jauh x baca paper walaupun ade paper 0n9, tp still suke menjengah sini.

Tiefazatie - lately suke singgah sini especially tips2 pasal nuff hehehehhee.

IbuAqil - catatan harian dan luahan perasaan bergabung dlm blog ibu. Luahan perasaan yg terkadang meruntun jiwa aku yg kunun2 kebal ni.


Saya mengetahui segmen ini dari blog Ben pasal ari2 ke sini. Pastu ramai dah rakan2 yg join cam Ayu CitarasaRinduan ngan Izan Ishak so why not turut serta kan.


10 Gtau jek:

tiefazatie said...

wah...sis..tq..xsangka...terharu nie..ye la...ifa nie sape la juga..org xnmpk pun..hihi

Lelord said...

@tiefazatie hahahhaha akak suke tq2 tip nuff

Wan said...

huhu.. terharu malu2 i..ahaks.. tq2..

shahazrin said...

cantiknya blog nie...

nur said...

wah.. join jugak ye.. nak join la
ALL IN ONE

Lelord said...

@Mama Hanim II ecehhh malu lak...Info to share heheh i loikeee

Lelord said...

@Shahazrin macehhhh

Lelord said...

@nurhehehe sila lah join

Anonymous said...

wah
tahniah2 kpd bloggers di atas!

wannurfazrini said...

terjah dr blog ben !

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in