Mode : Sedih, Geram, Sakit Ati...Ko Memang Kijammmm

Aduhaiii

Ni sumer gara2 member aku soh tengok Video yg dia share kat FB

Tapi kan aku x dapat nak paste ke blog...ke aku yg x reti

Kalau kat you-tube tu leh ler copy&paste

Tatau le korang penah tengok ke idak video

Pasal ade pompuan jahat tengah mandikan budak kecit

Pehhh mmg rasa sakit ati aku

Sedih sangat dia diperlakukan sebegitu

Budak kecik tu dibaringkan kat lantai...

Pompuan jahat ni lak guna kaki dia tuk gosok badan budak

Ciss kejam sungguh!!

Pastu dia amik gayung siram jek muke budak x berdosa tu

Siap curah air kat muka ngan mulut

Adehhh kalau lemas camne...

Aku ni pun nak mandikan najlaa punya la berhati2

Siap soh najlaa dongak kepala lagi pasal najlaa x nak air jatuh kat muka


Emosi aku mmg terganggu tengok video tu

Air mata ni cam empangan pecah laju jek mengalir

Aku penah tengok gak video pasal kucing yg kena kerat kaki pasal curik ikan

Aku nangis beria2 walaupun aku x suka kucing

Ni apatah lagi tengok video penderaan budak

Dah le aku baru jek support Unicef

Tetiba tengok lak video tu

Updated
TQ Sha...ni baru leh paste video










12 Gtau jek:

Kalamhati said...

Astaghfirullah..zalimnya..huhu nnt sy cuba cari..nk gak tengok

Whitey Mommy said...

memang babi orang macam tu... tu sha tak suka tengok video kat Fb... huhu.... benda2 macam ni macam mana la dorang boleh rakam... yang tukang rakam tu tak kesian ke? akk... kat blog mommy pinky ada tutorial macam mana nak masukkan kat blog video dari facebook...

Ena said...

tu la memg sakit hati sangat2 kan.. i.. keji punyer manusia.. eh! manusia ker mcm tu?

Lelord said...

@Kalamhati kesian sgt adoiii la nape kejam sgt nih

Lelord said...

@Whitey Mommy macehhh sha...akak dh masukkan video

Lelord said...

@Enaomg...binatang pun sayangkan anak

Zasillah Ariffin said...

aku takkan tengok vidoe macam nie lord...dulu aku penah tengok video budak kena patahkan tangan...tak boleh tidor...rasa macam nak marah tapi tak tau nak pukul sapa??...

adalah lebih baik aku tak tengok... =((

BUNGA said...

1st time tengok .. sangat x berperikemanusiaan.. apa punya orangla ni.. sedihnya tengok.. kesian budak kecik tu.. :(

aima in luv said...

kejamnya.... xde perasaan lgsung... hishh

Whitey Mommy said...

@Shiela Latif
Sha pun akk... memang tak kan buka tengok... ya allah...budak tu kecik sangat... ya allah... selamatkanlah anak itu... hish... nak marahnya la... kalo tahu sape orang tu... pijak ramai2...

Bee said...

bencii betul..bangang pompuan tu....eiiii....mati cepat pun bagus org yg rakam pun bukan nk tolong boleh tengok jerrrr..hati setan

Kalamhati said...

adeh sakit jantung ngan tngkai hati tgk..huhuk mcm takde perasaan langsung je buat baby tu cemtu..astaghfirullah

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in