Hujan Juga Akhirnya....

Hehehhehe jakun btul kan
Dari pagi tadi guruh berdentum
Tapi x jugak hujan..
Mendung jek

Aku lak jap2 jengah kat balkoni
Hujan mmg aku tunggu

Tetiba..
♪ ♫ Hujan yang turun bagaikan mutiara ♩ ♬
Tu nampak tak titis hujan
Sejuk bumi allah...semua makhluk di bumi bersyukur dgan turunnya hujan..

7 Gtau jek:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

alhamdullilah,.

kat malaysia, jenuh lihat bah....

Lelord said...

@Siti Ruhayu Ab Rahman tu la pasal asik citer banjir jek kan

Marsha~ said...

tinggi umah kau ek.. aku gayat ar.... tatau nape sejak beranak ni aku gayat pulok.. takde grill tu lg aku gayat.. hhuhuhuhuh

Lelord said...

@Marsha~ hahahha klako la ko marsha...camni pun gayat aku dok tingkat 5 jek...paling tinggi pun tingkat 8...

tingkap tak penag aku bukak hahah ntah2 mmg xleh bukak dh

BIONIC WOMEN said...

sejak duk Doha x pernah ujan ker???
lela, kawan eily tu sebelah umah dia ada bangunan diruntuhkan, umah lelord??
nak tau sama bangunan ker x jer??hahaha

Lelord said...

@BIONIC WOMEN aah x penah ujan lagi..ade yg gtau dekat 8 bulan dh x ujan...

hehehe slbh bangunan yg diruntuhkan..kat area mana tu? lela dok al-handasaa area mansoura

Shahazrin Saharudin said...

hujan... banjir... kat utara dah kurang sikit... lepas nie mungkin sampai pantai timur pulak la...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in