Huhuhu Xde Hasil

Kul 5 pagi darling kuo dah

Ngikut kengkawan g mancing kat Wakra

Aku siap buatkan satu termos nescafe ngan sandwich tu

Ekekekke saje nak cuba katanya

Siap beli rod tu

Xpe la ade gak aktiviti dia


Ni hah baru jek balik kul 12.00 ni tadi

Hahahaha sekor pun xde

Kawan2 dia pun sama gak..ade la kot yg dapat kecit je anak ikan gaknya

Dorang pergi 6 orang

Kununnya kot la dapat sekor dua leh la aku masak

Lauk abis dh ni..

Nampak gayanya tapau aje la


Aku pun lenkali nak cuba gak le ikut g mancing

Cam best jek...Korang penah g mancing??


8 Gtau jek:

aima in luv said...

memancing best,, family aima suka gak memancing nih... kitorg slalu pegi pagi2 buta...

Pendekar said...

memancing...huhuhu...jom gi ngail...ahaks...

semua perkarra ada pro dan kontranya...
asalkan jangan kontradiksi yang melampau sudah...hehe

Nana said...

aku penah
g fishing
ngan boypren lama hehehe
ngan amrul xpenah lg
dia xsuka mancing

kakyong said...

belum musim ikan membesor kot... ekekek

SyUhAdA said...

jrg2..
dlu kecik2 slalu jgk..~

Sophia Rani said...

tak pernah pon memancing... tp teringin gak nak try... just kalau memancing ni perlu kesabaran yg tinggi la kan.. hehe

Ena said...

pernah mancing masa zaman budak2 dulu.. hehe mancing nagn arwah nenek.. syok bilapancing mula dijamah ikan.. tapi jd geram bila umpan abis tapi tak sangkut.. wakakaka

Bee @ honeyvsbee said...

dulu jer selalu mancing kat tepi sungai kat depan umah..sekarang tak dapat laa ank dah berderet

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in