Mee Udang Lelord

Mee Udang Lelord...
Hehehhehe sukati aje kan bagi nama cenggitu
Dah aku yg nak makan..
Lagipun ni mee udang versi aku
Boh udang, daging, telur pastu tabur bawang goreng
Sawi...xde dalam simpanan
Taugeh?? td g kedai jakarta takde
Ops!! rini mmg tak masuk Lulu Hypermarket...
Tadi lalu cam sesak jek
Rini kan sabtu ramai sangat manusia
Dah Lulu wat lucky draw keta
Memang la ramai yg soping barang dapo kat situ

Dak kenit nak gak gambo dia terpampang dlm blog
Muahahahha wajib tayang

8 Gtau jek:

ch@ said...

mujur kita dah makan baru kita tengok blog kakLela ni, kalau tidak mahu mrABi kena kerah pergi cari mi yg se'match' dgn mi kakLela ni. hihiii. sedap tu kak.

Adyshariz said...

mak aiii..telan air liuq d buatnya..mmg nmpk sedap tu

Lelord said...

@ch@ekekekee seb bek dh makan kan

Lelord said...

@Adyshariz sedap sha wlaupun mee aku kosong xde sayur

apik pehe said...

wahhh..apik mmg tgh lapa ni kak weh

aisya said...

wah, sedap nye.. tp syg xleh mkn udang.. alergik.. huhu

Lelord said...

@apik pehe hehehhehee meh makan

Lelord said...

@aisya sama arr alergik gak tp ms makan mee udang ni elok lak x bengkak

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in