Video Klip

Adoiii kemain lagi dak kenit ni
Asik layan video lagu Selamat Tinggal
Zizan Raja Lawak ft Dina

Khusyuknya...

Sambil nyanyi2 lagi...
Adeh cuba dah nak upload video asik failed jek



8 Gtau jek:

mamalieyna said...

waaah najla pun peminat zizan ke?..hehe..

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah mesti najla vote jugak..hahaha...rambut dia panjang mesti tak nak potong ni kan...apa2 pun najla cumil

AdiaLuze said...

Zizan ni memang tgh fenomena sekarang ni kaann ... Budak kecik pun sukeee ;D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

amboi..peserta AF 10 ni ye?hihi

Bionic women said...

amboi...najla..
tomeiya rambut najla..lebat betoiii

norhidana said...

wahhh bersungguh2 ye dia...
geram tgk rambut najla kak... tebal panjang gitu...
nk bt pesen apa2 pun senang

Izan Ishak said...

si kembar pun suka sangat lagu ni. siap nyanyi2 buat konsert...hahaha

mzhany said...

waaa suke benor ha, tgk tu kalau boleh nak masuk dlm handphone ha...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in