TQ WhiteyMommy

Korang semua dah ada baca ke notis pasal semua blog
yang tak menggunakan akaun google akan dihapuskan??
Bermula 25 Jun 2011

Tadi masuk blog Sha ada tutorial
Dan pasal aku agak blur2 so sempat chat tru fb ngan Sha
Sesapa lom tuko sila la cepat
Meh semua ke blog WhiteyMommy

Jasamu kukenang....



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

7 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

macam tu plak kak ek...selamat awe mmg log in pakai google

alexa yussida said...

ehye ke rumours ni..huu macam kan kak

Shiela Latif said...

Alhamdulillah..aku pun baru dari sana...sib baik ada orang yang bagitau :)

Whitey Mommy said...

alahai...siap wat entry pulak dah untuk sha... ni sayang akk lebih ni..:D

Alexa: bukan humor ya...blogger buzz sendiri yang keluarkan notis. TQ

ZanaNordin said...

ada gark baca tadi
ingat kan spam..
nak tengok ler camner...
tp rasanya zana mmg guna account gmail kot

Jamiel said...

Kena tukar ni..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ai pn tgh godek2..
seharian ko duk setting benda ni, fening kpla mak..
cop, lela.. awk dh setup abes ke?
link sume ilang tak?

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in