Bibir Angelina Jolie

Kahkahkah aku xde la verangan nak bibir seksi cam ni
Gara2 makan ketam
Herot dah bibir
Muahahhaha mende sedapkan aku layan aje
Dah seksi makan la ubat kan...


Mantapkan...




Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

15 Gtau jek:

Mamamya said...

camana makan ketam blh smpi bibir jadi cam angelina jolie nih??? td aku tgk2 juga ketam kat pasar...tgk jaja masak mcm sedap jer...tp bila angkat cam ringan..x jadik nak beli...:(

Lelord said...

@Mamamya hahhaha aku jek yg jadi camtu... mkn udang ngan ketam mmg alergik tp bukan slalu arr kena

Sari Yusa Ibrahim said...

seksi makkkkkkk... mknlah ketam selalu kalu nak bibir sekxi gituh.. hehe.. Lela, nt kau angkat tag kat umah akak tau http://sariyusa.blogspot.com/2011/04/tag-dari-puan-yang-sangat-comei.html

norhidana said...

akak mmg ada alahan ke ngn seapot?alahai... ptt akak tunjuk gk bibir seksi akak tu hehehe

etiey.com© said...

hehehh allergic kot. hehe... sanagt suka nagelina ni... bibirnya perggh seksi

rATu kEBaYA said...

mana gambar bibir seksi tu..

Nana said...

hehe wei
ko elergik sama mcm aku
aritu aku blk kg makan ketam
abes je makan tros bengkak bibir
mcm bibir negro
haha
tekejut pakcik2 amrul tgk efek elergik aku
dan2 time tu gak bibir bengkak

akutetapaku.com said...

singgah bc n3 d sini...

singgah2 la disini
jom kite bergelanggang santai d sini..

http://akutetapaku85.blogspot.com/

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim ekekeke ni tips tuk bibir seksaaaa

Lelord said...

@norhidana aah mmg alah tp bukan selalu kena arr

Lelord said...

@etiey.com© mmg alergik udang ketam, dulu penah kena skali ngan idung2 bengkak

Lelord said...

@rATu kEBaYA hahhahha ne leh tunjuk gambau

Lelord said...

@Nanaaku kadang2 kalau x bibir dia tangkap idung ngan mata, penag gak cuma jari2 jek yg bengkak. dah ketam udang sedap kan... kata la baru sekor aku mkn dh ade efek aku balun jek banyak2 pastu telan pil selsema elok arr

Lelord said...

@akutetapaku.com tq singgah..lengkali datang le lagi

Bionic women said...

sekali sekala dapat menyeksikan bibir itu apa salahnya..hahaha.

seksi ker bibir tebal gitu???haha

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in