One Of Those Days

Siriyes aku rindu ngan korang semer weiii
Kengkawan masa jaman skolah, pastu jaman kat u, jaman kije
Kengkawan masa jaman bujang huhuhu

Ni pic classmate...bebudak DBS 1996-1999

Kahkahkah 6 Jahanam
Is aka Mamamya...uit ko igt lagi tak gelaran ni


Ni kengkawan masa kat Uitm Shah Alam
Gambo ni masa Post Final Presentation part 2
Memasing kije best....hakak jek jadi housemaker ekekekeke

Ni masa kitorang wat Advertising Family Day

Ni lak dinner...Advertising Class MC224 2000-2003
"Night of 1001 Legends"

Ni kengkawan aku Eija & Luq
Kawan sekelas masscomm...huhuhu pastu sama lak kat Cimb
Miss u guys
Miss of those days

With fellow colleagues during CIMB Express
launch party kat La Bodega year end 2006

Eija, MamaNajlaa & Suzie kitorang sesama masa ngan SBB
Pastu merged CIMB kitorang masih ngam
walaupun lelain department
Aku rindu korang beb!!!
Raya datang umah ek
Wakakakkaa aku dah tak sabo nak balik raya ni


18 Gtau jek:

mamalieyna said...

waaa advancenye mau raya sudaah..hehe..harus la rindu kwn2 lama kan.. ^_^

Mamamya said...

lupa nak b'tau ko aritu watie ada msg aku...dia kata t'ingin sgt2 nak jumpa ko...aku ckp raya nnti ko balik m'sia...apa kata jom kita kumpul ramai2 kat umah aku....:D ajak siah,gayah,pitt,along.emma n sesiapa yg terdekat lah...nak x?

♥MiZz-siHa♥ said...

waa...awlnye advance raye...hehehe
mmg rindu zaman2 muda remaja dl kan..hehe

etiey.com© said...

dah tak lama nak raya :P. baju raya lom prepare lgi.. hehhe..

kenangan paling indah!!! bersama-sama kawan-kawan di universiti huhu

Lelord said...

@mamalieynaDah lama x jumpe ni

Lelord said...

@Mamamya ehh nak2 aku kan is belek fb ko cr gambo kat itm sgmat x jumpe ekekekek kat fb aku mmg xde. Bestnya kalau dpt jumpe

Lelord said...

@♥MiZz-siHa♥ kahkahkah...mmg x sabo nk balik raya ni yeaaaaa

Lelord said...

@etiey.com© ekekekek kite balik ritu dah tempah baju siap2, pasal bj raya thn lepas beli readymade dh nk raya

norhidana said...

nostalgia betul kan kak tgk gambar2 lama nih... tibe2 je teringat2 zmn2 nakal kn hehehe...

dana time ada membe2 kawin tulah dpt jmpa kalu tak mmg payah... tak pun jmpa kt fb je lah

ariana's said...

Kadang-kadang mmg kita terasa rindu pada kengkawan lama..terutama bila membelek album gambar2 lama kan..:)
Kenangan memang tak boleh dilupakan..

Shiela Latif said...

mesti rindu kerja ni...ekekeke

dieya said...

bagai pernah kulihat gambar ini tapi di mana ya :-D

Sari Yusa Ibrahim said...

nak tanya jerk... gambo pakwe lama takde ke.. erkkk??!

Lelord said...

@norhidana aah nostalgia ni...

Lelord said...

@ariana's btul kak..kenangan lama mmg mahal harganya dn tak ternilai

Lelord said...

@Shiela Latif wakakakka aah la beb aku rindu ngan kije2 lama2

Lelord said...

@dieya ahh dieya..wat tanya lak

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim hahhahah kak..meroyan laki aku kang

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in