Mee..Mi..Bihun..Mihun...

Ahahhahahaa sama jek
Jangan le nyampah yek asik citer pasal makan
Tu pasal badan cam kena pam
Semalam wat bihun goreng..kaler merah
Ekekekee pastu sambung lak wat kaler putih
Memang mentekedarah ape ni
Yang kaler merah mmg ngam2 tinggalkan sepinggan tuk darling
Sebelum darling balik kije aku ngan najlaa dah santap dulu
Yang kaler putih tuk sefamili

Malam tadi dapat dah mee kuning yg diorder dari PuanJuma
Dan rini terhasil la mee bandung...pakai pes Adami jek
Huhuhu no udang yek...daging jek
Telur? ada tu tertimbus ngan daun sup & bawang goreng

p/s: saya suka....ekekekke


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

5 Gtau jek:

Mamamya said...

hohoho...aku baru nak buat mee bandung minggu ni sbb en.suami x der...dia x makan kacang tanah...aku nak pakai perencah dr RFC je...adik ipor yg bagi...

mihun kegemaran aku sekeluarga.....mmg terbaek...!!

Lelord said...

@Mamamya huhuhu sedap btul makan mee bandung...kalau dpt yg kat muo tu lg mabelesss

alinac lover said...

wah kak~ yong kalo makan NO 1 aww hahaha

Lelord said...

@alinac lover ekekkeke akak pun

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Alamak wak..terliur laa pulak tgk mee bandung tu...kene masak ni..hehehe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in