Yang Penting Enjoy

Hi uols...
Rini kuo Villagio ngan najlaa
Destinasi pertama dak kenit nak nek bot
Dah banyak kali nyebut...
Time kitorang g malas nak queue
Dan rini kuo awal yek...9 lebih dah terpacak berdua

Suke dak kenit....dapat naik

Huhuhu kena la snap gambo sendiri
Pastu ronda2 cuci mata
Massage kaki...dah hampir seminggu dok umah
Almaklum darling x larat nak kuo
Dan rini green light menyala...i loike

Kalau la bawak duit seguni kan best
Macam2 jek aku nak beli
Dah rembat perfume


Jenjalan masuk carrefour lak
Pastu g beli mende seperti di bawah

Hahahhaha timer pun aku beli
Timer oven kat umah ni dah x berapa siuman la aku rasa
Hmmmm ntah bila nak mula operasi ni

Penat dah ukur jalan kena la tapaukan makanan tuk darling
Tengah sedap berdengkur kat umah tu
Malam ni kije lagi..uhuhu ada lg 18 malam kot
Maknanya pasni kena ukur jalan berdua aje la ngan najlaa
Muahahahaa xpe2 yg penting hulur la duit lebih2


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

5 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

macam kat italy :)

Bionic women said...

nak naik bot jugak..

wahh..nak baking aper tu..
kita bukan setakat timer.oven pun xnampak rupa ag..haha

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin ekekekke tu arr

Lelord said...

@Bionic women kat mines ada kan...

hahhaha kita nak baking...tungguuuu

etiey.com© said...

wah bestnya...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in