Product Of Thailand

Musim buah dah tiba ekekekkee
Sebelum ni stoberi
Skang ni buah motan lak
Uwaaaa ritu sblm balik sini nmpak dh buah baru nak merah kat pokok
Bestnya dok mesia macam2 buah ade ni

Bulih la wat jamah2 jek
Buah motan thailand
Kemain kecut
:'(



9 Gtau jek:

shiela latif said...

leleh air liur makan buah motan yang berjus....kikiki

Bionic women said...

mesti buah motan muda dia gi peram..huhu..
kalau tumbuh kat doha pun pokok motan ni mesti xder air buahnya..hahaha

Nur Hawa Mohd Zin said...

sedap buah2 ni..tapi boleh domam ngan musim skunk..huhu

mamalieyna said...

bape hengget tu ..RM17 ke..heee...syokkan kalau bleh g dusun moktan...balik kg..lalala..

Lelord said...

@shiela latif siut arr lu....adoyaii aku suke kalau buah ni buang kulit siap2 pastu masuk sebok...pehhh mkn sejukkk

Lelord said...

@Bionic women ekekekke nanti nk cuba baling arr bijik motan kat bawah

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin pehhh agak2 balik bulan 8 ni ade buah lg tak ek

Lelord said...

@mamalieyna aah QR17.90 ade arr dlm 15 bijik kot

Izan Ishak said...

dok sana mesti ngidam nak makan macam2...jadilah buat melepas rindu nak makan motan kan~

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in