Segar Dari Ladang

Hehehhehe farmville FB dah lama x bergerak
So xde la nak harvest bagaikan
Tapi yang ni mmg betul2 segar dari ladang tau

Bukan le aku yang semai..wakakkakaka
Ni dgn tak malunya aku mintak kat Aton
Nak tengok kebun sayur meh g SINI

Masa g melawat kawasan banyak beno pokok tomato
Mintak le sepokok huhuhu
Pastu free sepokok cili...i loike
Maceh yek Puan Juma

Dak kenit tolong petik tomato
Kelmarin dapat 3 biji
Rini ada 5 biji...jap g leh wat mee goreng basah

Hah ni yg najlaa tgh ralit mengunyah dah basuh
Dalam bakul tu berdebu sket
Almaklum kat negara pasir berdengung kan...


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

17 Gtau jek:

Mra Mastura said...

senang je petik sendiri pnye kan. hehe

il ya na said...

semoga kulit najlaa licin dan tegang byk mkn tomato

Zaidah said...

macam makan epal lah budak tecit nie makan tomato...bleh licinkan kulit...

Mamamya said...

wahhh...najla blh makan tomato fresh lah...klu damya/fiqa jgn harap lah...

Nur Hawa Mohd Zin said...

wow bestnye...petik je..

lizz said...

wah bagusnyer najla makan tomato...anak saya ssh nak makan sayur2 ni...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mudah..takda kes busuk dlm peti sejuk kan?hihi..

Lelord said...

@Mra Mastura aah tu arr pasal petik jek senang

Lelord said...

@il ya na insyaallah..amin

Lelord said...

@Zaidah najlaa mmg suke..ni td 2 biji masuk perut

Lelord said...

@Mamamya jaja suke mayto auntie...sedappp

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin huhuhu nak ke? meh arr

Lelord said...

@lizz najlaa suke sayur..taugeh mentah pun dia tibai

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) aah miza..sblm ni kalau beli pun 3 bijik jek

Bionic women said...

kita dah 2x beli pokok tomato tapi mampus dah. ada karen kot tangan i ni.haha

Lelord said...

@Bionic women kahkahkah...eh kite pun kureng gak pasal tangan berapi, lenkali nak soh aje member atas ni Aton semai dah bertunas baru amik aci kan cenggitu

larradanish said...

wahhh ari-ari boleh pungut hasil..ini sudah baikk...aku ske nengok org bekebun ni..tangan aku ni je panehh..memang tak menjadi bab2 ni..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in