Semoga Semuanya Dipermudahkan



Al-fatihah untuk Auni Khairina Bt Roshaniki
8/3/2011 - 20/4/2011
Semalam dapat berita menyedihkan
Anak K.Huda meninggal lemas
Dan disahkan sudden death

Pas menyusu baby tido..dan mmg arwah tido meniarap
Kak Huda tinggalkan baby tak lama pun
Masuk bilik tengok baby dah biru dan darah keluar kat hidung
Zai dan suami yg hantar ke hospital coz abg Niki kije
Mungkin dah itu janji dengan Pencipta-Nya

Sekarang dalam proses nak bawa balik jenazah
Embassy nasihatkan utk sempurnakan jenazah disini
Pasal amik masa kalau nak bawak ke Malaysia
Semoga semuanya dipermudahkan
Insyaallah

Kawan2 sedekah al-fatihah yek
Malam tadi masa kat rumah K.Huda dia gtau malam ni nak wat tahlil
Memang sedih..sambil wat entri airmata bercucuran

Entri pasal kelahiran arwah SINI


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

18 Gtau jek:

Jieda said...

kesiannya..takziah buat keluarga baby.sebelum ni dah tengok entry kelahiran arwah.comel dan semangat tapi ye la..sudah ditakdirkan begitu.

Lelord said...

@Jieda smlm genap 44 hari kakhuda berpantang

Mamamya said...

Allah...x terkata rasanya bila b'kongsi kisah kawan2 yg kehilangan cahayamata.....walau pun x kenal kak huda...tp terasa kesedihannya....

sampaikan salam utk kak huda..smga dia tabah menghadapi dugaan ini....

al-fatihah....

Mamamya said...

owhhh...ptt lah status kat fb ".....semoga tabah wahai sahabat" ada kene mengena dgn pemergian arwah ni ker?

norhidana said...

takziah utk k huda.. semoga dia n suami tabah hadapi dugaan...

skrg nih kalu baca psl nih msti hati sbk n menitis airmata, dugaan nyer besar sungguh..

Lelord said...

@Mamamya aah Is sebak aku smlm masa baju kakhuda basah dek air susu. sblm tu zai kata ms kat hospital ms susu kuo kakhuda ckp ngan "Zai..auni lapar"..aduhhhh

Lelord said...

@norhidanayup dana moga kakhuda tabah

zaidah said...

SEMOGA ROHNYER DICUCURI RAHMAT...SEMOGA MAK KEPADA BABY BERSABAR ATAS PEMERGIAN ANAKNYER...

Shiela Latif said...

Al-Fatihah. sedih hati ibu :(

azila said...

speechless...syurga utk arwah baby

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

alfatihah dan takziah buat mereka sekeluarga..

ingatan buat diri miza..mmg sejak ada anak 1 sampai lah nak ke 4..miza mmg tak berani nak tidurkan anak cr telangkup..

luckylizan said...

saya tumpang sedih..

eikhhh memang sedih laaa. alfatihah

Makbed said...

@Mamamya aah Is sebak aku smlm masa baju kakhuda basah dek air susu. sblm tu zai kata ms kat hospital ms susu kuo kakhuda ckp ngan "Zai..auni lapar"..aduhhhh


Waa... emosinya aku baca. Al-Fatihah untuk Anakanda Auni. Doa mengiringi pemergianmu. Alahai.. comel sungguh le anak ni.

mzhany said...

Takziah jugak buat keluarga k.huda...

cikpuanhady said...

speechless..hanya mampu bergenang air mata dan semoga keluarga arwah tabah hadapi dugaan ini..

Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

Nora Shahaira said...

ish..sayunye hati,ada sebab ada pesanan xbg anak2 atau kita sendiri betabiat tdo meniarap,nora kalo dlm pantg nk tido pun takut..bkn dlm pntg je.. tp kuasa tuhan xmampu kita nk melawan.
tp memg sedih.. tatkala air susu keluar...pasti si anak itu yg dfikirkn, Allah da sediakn tmpt terbaik untuk arwah..al fatihah

O'gosh said...

takziah buat puan sekeluarga....Al-Fatihah...

♥MiZz-siHa♥ said...

takziah...sedih plak dgr cite kehilangan anak kecik nie..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in