Vicks VaporRub

Hai semua...
Korang2 sumer yg ada anak mesti ada vicks kat umah kan
Heheheh minyak yu yee la...ape lg ek?

Vicks ni bukan takat anak jek pakai
Mak budak yg selalu selsema pun guna kan
Aku slalu tonyoh jek kat hidung

Cam najlaa kalau selsema dia tamo aku boh kat idung
"Busuk la mama"
So aku sapu kat dada, belakang badan, tapak kaki ngan betis

Tapikan baru2 ni aku beli vapor balm brand 21st century
Bau stoberi
Dak kenit suke...



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

14 Gtau jek:

encHIx laNDax said...

Landax Datang dari blog ben~
tak tau nak komen apa =)
tapi nak komen gek!

mana nak jumpa?x pernah jumpa pun yang wangi punye~ huhu~

jom gegar blog landax?

http://kehidupanlandaxdidunia.blogspot.com

ch@ said...

ahaaa memang adalah kat rumah, suka bau dia. berguna time morning sickness.

Zaidah said...

nak kena carik nie....

Lelord said...

@encHIx laNDax hehehhe samat datang, kat farmasi ade jual

Lelord said...

@ch@huhuhuhu akak hidu tiger balm time morning sickness

Lelord said...

@Zaidah sila la cari kat farmasi yek

etiey.com© said...

betul.. saya tak bape suka baunya bila melekat kat badan. hehe busuk

Aleyn said...

Wahhh...ada ek...kalau jumpa mesti beli ni...

Sari Yusa Ibrahim said...

wah! ada ek yg bau stroberi...

Sha@Mama Tina said...

oo..ada ek..aku dah lama tak nyinggah farmasi la..nak kene cari ni..mama tina pun suka pakai vicks hihihi

Lelord said...

@etiey.com© huhuhu bau vicks ok lagi tak tahan ngan bau minyak cap kapak

Lelord said...

@Aleyn btulll ade, g beli

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim aah kak ade tu pasal ade dah kat umah aku, bukan beli kat qatar tau, tu farmasi kat mesia tu

Lelord said...

@Sha@Mama Tina hahhahaha ko slalu nyinggah mana? spital?

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in