Good Day

Hai semua...Good Day uols
Entri pembukaan pagi ni
Ecehhh cam banyak beno
Nak wat satu pun hegeh2 pikir


Saja jek tepek gambo ni
Darling arr bawak balik biskut "Good Day"
Tempat kije bg..
Skang kan tgh asik kena kije ni dah hari ke-12 tuk kije malam
Huhuhu biler nak dpt cuti Linggg jom arr g jenjalan london
Wahhh berangan nak g london tu
Ne tau kan tetiba darling nk wat surprise bg flight ticket

Hmmm semoga hari ni menjadi hari yg baik dan bermakna buat semua

- Posted using BlogPress from my iPhone

9 Gtau jek:

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

InsyaAllah, semoga kebahagian anda sekeluarga terus terpancar. Salam ceria.

norhidana said...

heheheh mule2 daling akak bg biskut goodday pastu dia bg la suprise yg good2... heheheh
cube akak goda2 kata nk gi cuti2 comfirm tak lama tu dpt

kue ziya said...

semoge kakak dan keluarga diberkati dan bahagia selalu...

Sari Yusa Ibrahim said...

wah.. nak buat apa tu kat London... sila sebut LON-DON... hik2

luckylizan said...

uih mintak2 dapat lah gi lawn dawn ... kenyit lah lebey2 sikit...hihi

zaidah said...

BESTNYER KLU LALING BAGI TICKET GIE LONDON.....SERONOKNYERRR.....

etiey.com© said...

insyaallah bahagia hingga ke akhirnya

Mamamya said...

alahai....dah lewat ptg baru aku sempat ziarah ke sini...busy la...

wah...dah update guna iphone yerk.....i likeeeee....:D

Nur Hawa Mohd Zin said...

hari ini hari tak baik buat awe...prob kat ofis + demam

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in