Aku, Dia Dan Bunga

Muahahhaha tema bunga yek
Masih di Doha Zoo
Haishhh ape korang ingat kat zoo ade minatang aje ke?

Aku ler...
Kemain jakun nampak roses
Dessert rose la kunun
Geram ooo cam nak patahkan jek
Leh tanam kat umah
Tapi darling kata toksah le..kalau nak nanti dia belikan

Dia yek...
Masih lagi ngan munger
Aku bergambo ngan munger, dia nak gak

Hahh ni macam2 munger ade termasuk munger tek ayam

Ntah munger mende aku tatau
Tanam dalam tempayan beso
Aku saja membongkok soh darling amik gambo pala jek

Huhuhu ape motip aku boh gambo ni?
Ekekekeke cobaan nak patahkan pokok
Ishhh mencurik kena potong tangan kang


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

7 Gtau jek:

Marsha~ said...

spring lah ni?? hehehehe... cun gak doha ni rupanye ek?

Bionic women said...

cantik kan munge roses tu sumer..
kat sini kalau gi kedai nursery tu sumer cantik2, bawak balik rumah x sampai seminggu dah mampus..haha..

cantik baju najla

norhidana said...

pmpuan mmg tak blh dipisahkan ngn bunge kn kak... pantang nmpak bunge geram je rasa...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bunger taik ayam plg byk kat doha..hahaha..tension lah bila qila suker kutip !!

mamalieyna said...

cantiklah munge2x..hehe..

mcm bunya loceng je yg kaler putih tu ^_^

Mamamya said...

suka juga tgk roses tp mcm x reti je nak tanam...takut x blh hidup....;D

EiJa ZaQuaN said...

eija pun suka roses..
cantik n harum..:)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in