Lagi Citer Pasal Telur

Hehehehhee ni bukan pasal citer tiruan yek
Ni hah sumer gara-gara Shiela Latif
Pehhh tak tahan aku tengok


Hakak Shiela....ni aku sahut cabaran ko
Saksikanlah.....

Ekekekkee aku buat sket jek
3 bijik telur size beso kaler putih
3 bijik size kecit sket kaler cerah tu
Harap2 jadi arrr telur masin ni
Kena perap dulu dlm 3 minggu
Pape nanti aku hapdet lagi


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

8 Gtau jek:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihi..buat telur masin ke?saya pun wat..250 gram garam tu 2 mgu dah kd dah...hihi

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) hhhehee aah tak leh tahan godaan

il ya na said...

semoge menjadi la yek, akak guna telur itik ke? yang kaler gelap sket tu mcm telur ayam jek

Lelord said...

@il ya na sumer telur ayam..mana nk cari telur itik kat sini

eiela said...

oo,,takpelah kak, nanti balik Malaysia kita buat guna telur itik plak, lagi umph kan. hehe

Latest Entri :
Biasiswa Tak Cukup, Sedikit Sangat

Shiela Latif said...

OMG...aku tak sangka ko sahut cabaran aku lord...sabooo jelah..aku tunggu hupdet mu itew...konpem abg sayang lebih nih

Lelord said...

@eiela xde telur itik, telur ayam pun layan kan jek huhuhu

Lelord said...

@Shiela Latif hahahha aku pantang dicabar okey

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in