Ku Persembahkan.....

Ku persembahkan ke mempersembahkan ek
Out btul BM aku kan
Alah bukan pe pun nak tayang Laksa Johor je
Pesta'im aku buat ni
Hadoii la kemain lama aku check-in dapo semata2 tuk laksa ni

Ekekekeke kemain kasor2 lagi aku hiris timun
Spaghetti tak nampak pun
Banjir ngan kuah
Aku mmg suka kuah lebih

Mesti korang nak tya pe rasanya kan
Hahahhahah rasa laksa johor la
Ikut tekak aku sedap jek dah aku yg masak
Darling kata sedap...tatau le kalau nak amik ati aku

Buat kengkawan kat handasaa ni
Kalau laksa aku tak sedap korang buat2 sedap aje la ek
Enhanced by Smiley Central




Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

2 Gtau jek:

Sha@Mama Tina said...

hehehe..buat2 sedap ek. tp nampak mcm sedap la lord..

Lelord said...

@Sha@Mama Tina huhuhu sedap la kot

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in