Seri Muka

Selamat pagi Qatar, Selamat petang Malaysia
Tadaaaaa
Nak tayang kuih seri muka yg x berapa nak berseri
Ekekekekkeke
Malam tadi kul 1 aku kukus...dalam rice cooker jek
Amik resepi kat MyR
Tapi aku wat tak le banyak pepandai la adjust

Ritu masa makan kat Seri Kebaya darling ada sebut
Nak amik dia kata takut x sedap
Kahkahkah cam le aku buat sedap
Aku mmg kurang le bab seri muka ni
Tapi yg aku buat ni leh tahan sesedap manis rasanya
Kaler ijo tu aku suka arr, pulut tu aku kureng
Kalau pulut kuning aku mkn ngan kari aku suka la kan

Hahahhaha amik ko mana ada loyang...loyang kek beso lak
Peyuk karen aku kecit jek
Masuk jek dlm foil abis cite lalallallaa

So bekpes kami pagi ni.....
Lempeng cicah sambal sardin
Kuih seri muka
Teh o panas


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

31 Gtau jek:

ch@ said...

saje kau kak, tayang kuih2 hijau, tayang barang2 hijau. pinar mataku ini, harus cari balik nanti.

Lelord said...

@ch@hahhaha tu dia peminak ijo dah datang...kemain laju kan

alinac lover said...

percubaan yang baik kak ~hehehe

Nana said...

aku suke
tp xpenah try wat lg hehe
mmg xreti

mummy_ayu said...

suka kuih seri muka tu, tapi mcm Nana..tak pernah buat pun..tolong Ibu buat adala...
kira terror la nie ko buat..yum yum..

OreO HitaM said...

Blogwalking:

Teringat kuih seri muka yg mak buat

Lelord said...

@alinac lover hehhehe maceh...

Lelord said...

@Nana seb bek menjadi aku buat pestaim gak ni

Lelord said...

@mummy_ayu kahkahkah nantikan kemunculan macaron dari dapo lelord...ramai kata susah buat nak gak cuba pasal x penah mkn

Lelord said...

@OreO HitaM tenkiu ek singgah sini, soh la mak buat seri muka

alyyani said...

ingat beli. rupanya buat. nmpk sedap dan menarik tu :)

Ena said...

rajinnya...


ena tak pernah buat.. :D

Sari Yusa Ibrahim said...

mak aihhh! mahal menu bfast kau lela, akak sukaaaaaaaaaaa!

Nur Hawa Mohd Zin said...

hijau yang menggoda jiwa dan nafsu makan ku! waaa

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

rajin betul mama najlaa nie...hijau tu menawanlah

Bionic women said...

kita kalau buat seri muka ni, bab atas tu mesti agak failed..hahaha.
hubby kita suka makan yg atas dia warna coklat, isi gula melaka..

mzhany said...

nyum nyum...sarapan yg menggiurkan

Citarasa Rinduan said...

peweetttttttt
menjadi ko...
ayu angkat tangan nak habaq..ayu tak pandai

Lelord said...

@alyyani alhamdulillah sedap hhehhe

Lelord said...

@Enahuhuhu untuk darling dgn harapan thn ni ada increment

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim hahahha dasatkan kak..mak aku mesti bangga ni

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin huhuhu iye2 jek awe

Lelord said...

@cik Jue Aka Ibu Farisyah tengkiu cikjue

Lelord said...

@Bionic women huhuhu ni kira failed arr ni eily..x menjadi

Lelord said...

@mzhany pasti terangkat kahkahkah

Lelord said...

@Citarasa Rinduan ahh ayu lg terer dari akak

Ciklinn said...

kuih feveret aku ni tau.... huhhu.. cantik lor ijau dia....

Lelord said...

@Ciklinn org rajin pakai pes pandan jek...malas aku nak blend daun

ch@ said...

balik kerja semalam, dapat aku makan kuih ni kak. hihiii. segera cari tu. sama warna.

Lelord said...

@ch@ ekekeke seb bek dapat cha, kalau x mau kena singgah umah akak

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in