Ragam Budak Tak Sihat


Adehhhh ni yg x best biler dak kenit x sihat
Merengek2....
Menguji kesabaran mama

Tu nampak tu tv dah terpasang
Tapi dia nak gak layan upin-ipin kat you tube
Saja kan nak amik lappy mama dia
Nak on papa punya malas lak

Dak kenit ngokol batuk..
Nak kata demam xde la pulak
Dah check kat tiak td 36.5'c
Dak kenit mintak tampal kool fever aku layankan aje




13 Gtau jek:

mummy_ayu said...

samala..anak Ayu pun demam jugak, malas je nak gie keja tapi kena jugak sbb ada benda urgent nak buat..
semoga najla cepats embuh & Ian & Iris pun..amin..
risau bila anak2 tak sihat kan?

.:Mama Dhia:. said...

salam..
siannyer die..
demam..siap mintak tampal cool fever lg tu..
gaknyer die rase badan x sedap kot..
sekarang musim x menentu..jap ujan, jap panas..

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe pun demam gak ni kak...

Cute MuM said...

ramainya budak demam sekarang nie kan..
musim lah kot.

mamalieyna said...

huu~ ragam budak demam kan..ngee..

apa kata belikan CD citer upin ipin..takyah la kaco lappy mama lg pasni..hee~.mcm dak arif..balik2 CD upinipin disuruh pasang..hu~ nak layan citer kt TV pun susah...

norhidana said...

alahai kalu tgk muke mmg nmpak tak sihat pun kak...
sian dia...

jnji dia tak merengek menangis udah la kak

Lelord said...

@mummy_ayu tu la mmg risau moga ian & iris pun cepat sembuh gak

Lelord said...

@.:Mama Dhia:. dah masuk musim panas tu yg badan pun meragam

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin ekekeke awe nak tampal kool fever gak ke

Lelord said...

@Cute MuM aah musim kot eh dania ok ke

Lelord said...

@mamalieyna huhuhu ina byk dah cd upin ipin najlaa saja nk kacau mama

Lelord said...

@norhidana tu arr bg aje la layan. Cian anak mama cepat sembuh tau

Izan Ishak said...

alahai siannya najlaa... sonot kot dia rasa tampal kool fever tu ye~

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in