Mencuba Resepi

Saya budak baru blajo
Jakun btul aku ni
Tak penah pun makan sebelum ni
Kalau takat makaroni goreng biasa arr kan

Walaupun ade bahan x cukup cam bay leaf, carrot pun xde
Celery pun xde aku bantai jek pakai daun sup ekekeke
Aku guna jek daging burger
Tapi rasa sedap jek
Hahahhahaha
Aku dah masak kena la kata sedap kan..kan..

Mula2 takut gak muak
Tapi bile darling makan bertambah2
Memang kompom aku jakun
Pasal darling dah penah makan
Kat cafe tempat kije pun ada
Pastu najlaa lak heboh soh cari cendawan ngan capsicum
Sedap la kot aku masak ni
Walahhhhh

Ni ler yg aku buat tuk darling nak g kije tadi
Macehhh kat Mutiarazura MyR
Korang nak resepi?
Meh KLIK



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

7 Gtau jek:

Abang Long said...

Salam...tengok gambar nampak sodap gak..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh nmpk sungguh menyelerakan

Lelord said...

@Abang Long alhamdulillah sedap ni

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) ekekeke seb bek ade resepi...follow jek la

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

tengok pun dah tahu sedap...nyumnyum

Lelord said...

@CiK Jue aka ibu FarisYah beshh cikjue cuba arr buat

Bionic women said...

x pernah buat ag nih..makaronoi ada..tapi hubby kita x berapa gemar cheese..huhu..
nak try buat jugak ler nnti

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in