Confirm....Apakah?

Uwaaaa mmg confirm la hilang
Semalam petang najlaa memain kat bawah
Pas men skuter, men pasir lak

Time nak naik atas baru aku pasan gelang najlaa xde
Rasanya mesti time dok korek pasir melurut
Dah kami mak2 budak smlm rata mencari tak jumpe gak
Takde rezeki kot
Malam ms darling kol aku soh dia tgk gambo kat enpon
Iyer arr smlm darling sblm g kije sempat snap gambo dak kenit main
Masa men skuter mmg ada katanya
Tu gambo kat atas tu dr enpon aku x nampak, gelang kat tgn kanan

Dan pagi ni kul 5 lebih tau aku dah turun main pasir
Najlaa tido arr kat atas..aku jek korek pasir sensorang
Nampak lak Zai baru pas anto anak g skool
Kahkahkahkah mesti kontrak2 kat building sblh ni nampak
2 mak budak lepas gian men pasir cam budak2
Hmmmm confirm la hilang ni

p/s: darling dapat bonus gantikan gelang najlaa ek
hehheheh mama nak tumpang gak




Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2


6 Gtau jek:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

dah bkn rezeki lah tu..huhu.sedihnyer hilang.

Marsha~ said...

adussshh.. sayangnye... tadak rezeki lah tu

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) aah tu la kan xde rezeki

Lelord said...

@Marsha~ sayang kan...eh marsha ko kata x suker 916 kan? ekekke pe kata gelang beso ko tu bg aku

EiJa ZaQuaN said...

adeii..sygnye kalau hilang..ermm...tp syok gak tu kalau ayah najlaa dapat gantikan yg baru..hehehe..

ch@ said...

sedihkan kalau hilang? hari tu pun gelang kaki Oni hampir je hilang, mujur jumpa semula dalam kereta, terus kita simpan. sayang duit nak beli. tapiii itula harta.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in