Jom Layan Sate Unta

Malam tadi santapan aku adalah sate unta
Bukan aku yg buat tp member R2-701
Maceh yek Aton last mkn sate ms raya haji thn lepas tp time tu
aku wat sate ayam jek



- Posted using BlogPress from my iPhone

17 Gtau jek:

lina said...

salam Najla - nampak sedap satay unta tu..tak pernah ada kesempatan merasa daging unta ni...apa rasa nya ye...sama ke dgn daging kerbau atau lembu ekkk. Teringin juga nak merasa.

mamalieyna said...

sate unta?..hee..camna rasa dia eh..ngee..

Nur Hawa Mohd Zin said...

daging unta tak pernah..susu unta pernah..hehe

Makbed said...

uih! nasib aku tak teringin bla nengok gambo. kalu tak jenuh la ko pos kat aku .

mummy_ayu said...

org ckp daging unta nie panas..tul ker?
tak pernah rasa pun..sedap ker?

Nana said...

mcm mana ras dia ek
tingin lak nak rasa hehee
tp kt msia klw nk tgu daging unta
time raya korban la
tu pon xseme tmpt ada

Mamamya said...

t'ingat makan daging unta masa pi beraya kat umah ko tahun lps....

pssssssttttt...jgn lupa aku punya hati unta...:D

Cute MuM said...

sedap ke rasanya?
tak pernah try..

Yan said...

Pernah makan daging nya, tapi tak ingat cam ne rasanya.

etiey.com© said...

wahh sedap ke? kat mesi ni ada ke tak erk

norhidana said...

daging dia mcm daging lembu ke liat kak daging unta tuh?heheh jakun tul kan dana nih bnyak tanya

tp musti sedap bile dh dimarinate ngn bhn2 sate tuh

♥MiZz-siHa♥ said...

sate unta??best ke??rase cam ne??

KuNanGKuNanG said...

salam kenal.mesti sdp rasenye kan? jangan sy mengidam bila tengok gambar ni sudah...he3

Lelord said...

hehhehehe semua tya camne rasa daging unta ek...rasa cam daging lembu gak cuba kat hujung lidah tu mmg dpt beza lain sket rasanya. tp mmg sedap

sedap buat rendang..btul kan mamamya

masak blackpepper pun leh tahan rasanya

Citarasa Rinduan said...

agak2 kalau ada masalah darah tinggi boleh makan tak?
kalau ayu makan sorang2 mmg tak sedap pulak.. kesian en zalie...

Lelord said...

@Citarasa Rinduan tapi tak panas pun akak rasa...

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

sedap ke kak daging unta ni..wallah..mabeles..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in