Hadoii...Cenggini Ropanya

Tak silap ni pic 2 ari lepas
Kawasan kejadian kat taman bawah la

Tengah aku sibuk bergosip skali pandang...
Hahh...ko tengok dak kenit aku bersantai camne

Korek la nak oiii pasir tu
Ne tau jumpe harta karun
Uwaaaa kat kawasan sini la aku saspek gelang dak kenit lucut


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

8 Gtau jek:

norhidana said...

alahai kalu dh cengini gaya dia bermain2 mmg sah la kt situ tmpt kejadian
heheheh seronok dia duk mengorek2... alahai dak kenit

Lelord said...

@norhidana hahhaha bebudak ni mmg suka korek pasir. ritu yg masa gelang ilang tu dorang siap masuk2 kan pasir dlm botol lagi

mummy_ayu said...

dah macam kat pasir laut dah ha.....

Marsha~ said...

baikkkknye santai

Izan Ishak said...

aduhhh...siap berkuak lentang bagai dia ye~

EiJa ZaQuaN said...

biasala budak2 kalau dpt main pasir..ada pulak kwn2 yg ramai sama2 joint..hehe..

luckylizan said...

ewah-ewah kan main berehat dia kat pasir tu ya..

Nur Hawa Mohd Zin said...

Ya Allah..dia boleh berposing maut kat situ..hahah

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in