Daku Gumbira

Huhuhu masih dlm mood besday
Terima kasih semua yg wish besday aku yek
Sesapa yg nak bagi adiah dialu2kan wakakakakaa
Darling pun senyap je..xmo bg ke
Ekekekkee aku xde arr mintak kan
Tapi kalau darling nak bg aku amik je....dengan harapan

Oleh kerana besday aku kan so gantung periuk la
Darling balik kije pagi pas bekpes amik tenaga tuk tido
So bangun tuk lunch aje la
Kami g melawat kat Holiday Villa

Kalau dh besday kena la ada kek walaupun sepotong
Amik Cekelat Stoberi Kek...huhuhu kalau la dpt kek SR
Dak kenit yg rampas takhta aku rini
Layan kan aje
Janji time aku nak makan dia senyap

Tekak melayu-mesia kan....Nasi Goreng Kampung yek
Hhuuuhuhu sambal velacannnn
Nasi sedap menepati piawaian tekak aku
Darling order Nasi Utara
Pastu kami amik Gado-Gado


Peh sendat suo aku..x larat nak bangun
Banyak btul nasi tu tapi abis jek aku makan adehhh
Kena diet oooo





Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

8 Gtau jek:

Marsha said...

menari gelek tak malam tu...

norhidana said...

hepi belated bday ye kak... alahai camne blh telepas nih...
moga akak panjang umur, murah rezeki n hepi selalu tau...

kek tu nmpak sedap je walaupun cam simple.. tgk dak kenit tu duk mengadap msti sedap banget kn...
blh tahan banyak ns grgnyer ye kak... sesekali mkn luar apa salahnyer mkn bnyk skit kak selalu akak asik msk sndiri je...

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah..besday mama dia...besday dia..besday papa dia adalah besday dia..dan besday dia adalah besday dia juga :)

EiJa ZaQuaN said...

wah bahagianya cik abg belanja makan sempena besday..

adeii..sedapnye tgk menu..lebih2 org dlm pantang ni tgk..kalau bole cepatla abis pantang..huk2..

Lelord said...

@Marsha ekekekke hajat dihati nak wat tarian bogel

Lelord said...

@norhidana thanks dana

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin hahhahaa tepat skali awe

Lelord said...

@EiJa ZaQuaN eija kalau dpt hadiah lg bahagia ekekkee

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in