Yeaaaa Macaron

Ehemmm
Hai semua
Ni nak tayang chocalate macaron
Pehhh sedapp btul arr

Mahap la yek amik gambo pakai enpon jek ni

Dak kenit sungguh2 makan..tp x abis pun

Tapikan...bukan le aku yg buat macaron
Ekekkekee beli kat Paul
Sebijik QR20
Biau le pun mahal..janji sedapp


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

14 Gtau jek:

Adyshariz said...

wah..telan air liuq aku..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ye betul..biar mahal takpe..janji tekak puas ~

Lelord said...

@Adyshariz huhu order la pe lagi

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) aah la miza janji tekak puas, nak buat x reti

Bionic women said...

x pernah ag makan macaron..huhu

Mama Gee said...

mak aiii besauunyaaaa....
puas makan seketul tu..

mummy_ayu said...

ye la...nampak besar..cedapnya...

Marsha~ said...

perggh.. tatau lak aku macaroon mahal gila.. tak penrha makan.. siaaannnn aku

lina said...

ingatkan dia buat hik..hik...:)

Lelord said...

@Bionic women g la order kat mesia dh ramai yg buat kan

Lelord said...

@Mama Gee ni besau cam donut tu hah Gee..seb bek sedap

Lelord said...

@mummy_ayu cekelat ni sgt sedap tau ayu, nanti nak cuba mesia pya lak

Lelord said...

@Marsha~ hahhahaha aku pun sian gak pasal ni la baru mkn..ritu buat tak jadi wakakakkaa

Lelord said...

@lina huhuhuhu lom ada upaya nak buat takut frust :)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in