Ehemmm...Ni La Pengukus Aku

Hehehehe camni pun aku nak gtau kan
Aiman tak kisahhhh
Is a.k.a Mamamya...weh aku ada dah pengukus
Tapi tak le beso cam ko punya tu
Bulih la kan aku masukkan loyang


Tu tengah mengukus kuis kaswi
Seperti biasa percubaan pertama gak
Harap2 menjadi la kan


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

14 Gtau jek:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh..pasni serimuka , lapis , kek kukus..bla bla bla

Nur Hawa Mohd Zin said...

dah kukus ape je kak..heheheh

Yan said...

eemm boleh tempah?

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) hhehhee miza sblm ni kan lela kukus dlm rice cooker jek..senang ati dah ade mende alah ni

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin baru wat kuih kaswi :)

Lelord said...

@Yantempah ape kak yan?

Ena said...

bagusnya lela ni kan..

mintak la sikit.. hik hik.. :D

norhidana said...

wahhh comel je pengukus akak tuh... dana nyer pengukus pun yg pesen kecik2 je jnji ada heheh

skrg mkin rajin akak bt kuih ek... best2..camne kuih kaswinyer?jd tak>?

etiey.com© said...

wah dah ada yang baru... boleh la masak kueh macam2

qellissa said...

wah ada pengukus baru? boleh buat kek kukus ceklat...=)

Lelord said...

@Enamuahahha ape yg bagusnya Ena...nak makan kena la gagahkan diri buat :)

Lelord said...

@norhidana huhuhu 28cm jek ni

Lelord said...

@etiey.com© antara rajin ngan tak jek ni

Lelord said...

@qellissa tu arr dh terbayang kek cekelat ni

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in