Kena Tolak Keta

Huhuhuhu kemain berat troli ni
Bukan pasal brg yg diborong
Tu hah pasal kena tolak keta kot
Wakakakkakaa
Dak kenit mmg la suka nek troli ni
Aku le yg mengah...dah tu xmo lak kalau papa dia yg tolak


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

13 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

bestnye kak! kalu kat malaysia ada...mau bergadoh nanti sebab yang anak2 rmai semua nak naik..tak pasal2 tolak troli banyak2..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ni klu ank kakD tngk troli ni maunya nak naik ni....nasib kat sini tak dak..huhuhhuhu...

Black_roses92 said...

nak gak naik!!! hehe..

mummy_ayu said...

kat kl ada....tapi tak banyak tempat..
Ian & Iris kalu nampak.memang nak naik..jenuh la berebut 2 org tu..

norhidana said...

alahai tomeinyer, sebenarnyer dia nk akak exercise tuh, tu yg dia nk akak gk yg tolak hehehhe

farhana_aziz said...

dekat jusco pun ada troli ni..senang sikit nak bawak anak kan..

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin haahaa awe kat jusco melaka kan ade...tp slalunya cepat je org amik

Lelord said...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ huhuhu certain tpt jek ada kan kat mesia

Lelord said...

@Black_roses92 wahhh sapa mau tolak ni...lg berat

Lelord said...

@mummy_ayu aah ayu x byk tpt ada...nun one utama ada kan

Lelord said...

@norhidana ekekekkee exercise la sgt

Lelord said...

@farhana_aziz jusco punya x berat...hahhah ni ikut kapasiti pak arab kot, dorng byk tenaga nak tolak

Mohamadazhan hjDesa said...

salam kak...

Wahhh.comelnya troli tu...comel juga si kecil tu =)

Berkata Baik Atau Diam | Peringatan Buat Sahabat Blog

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in