Roses

Hai uolsss
Cantik tak munge-munge ni
Ada sesapa yg geram ke
Hahahahahahaaha


Ops!!!!! Ni bukan kek munge....
Bukan puding munge
Cekelat munge pun bukan yek
Huhuhu ni silicon mould...pas cuci kering aku nak simpan dlm tupperware xde arr kena habuk

Tetiba rasa cam nk wat GA
Korang nak tak kalau hadiahnya mould cenggini

- Posted using BlogPress from my iPhone

13 Gtau jek:

Makbed said...

nak nak nak..! jangan tanya nak ke tak..kompem nak punye aku ni. HAHAHHA..

gi blog aku. keputusan GA dah kuar.
http://www.makbed.com/2011/05/pengumuman-keputusan-pemenang-2nd-ga.html#axzz1NdCvqpHO

su su said...

ceria betull mould tue, nak nak jugak,,,,,,

norhidana said...

mmg la sgt cumel2 kak...

Citarasa Rinduan said...

PEEH......

mmg comel2..kak.kalau buat GA tu jgn lupa daku

dieya said...

happy birthday k lela!
baru nampak kat k lieya and k sha nyer blogs.
moga pjg umur & diberkati Allah selalu!

Lelord said...

@Makbed ekekeke insyaallah akan buat tp dekat2 aku nk balik mesia huhuhu sabor ek bulan 7 ni jek

Lelord said...

@su su geram je tgk kan, kalerpul lak tu

Lelord said...

@norhidana tepat skali dana

Lelord said...

@Citarasa Rinduan insyaallah akan diwar2kan

Lelord said...

@dieya thanks dieya

K.Nor said...

comelnyer mould munge! :)

Sidratul Muntaha said...

ahaha..
dari buat ga..
aka tolong servea satu tuk aku boleh?
beli tru...cantik betul..
geram nengok..

Lelord said...

@Sidratul Muntaha orite bebeh nanti cari

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in