Ni La Hasilnya

Ops!!!! saspen kan
Rentetan dari N3 KUCIWAAA
Kena la g berhiburkan
Hahahahhaa berhibur la sgt kan
Alah seperti biasa la g massage kaki yg bengkak
Tu dah cukup menghiburkan hati
Lagi best kalau dapat soping

Tapi aku pendamkan dulu niat dihati
Ingat nak beli kasut "KEROK" tp kaler lak x menarik minat aku
Kasi aje la laluan kat dak kenit

Ni hah hasil rembatan Najlaa...QR115
Set sweetheart cafe

Sedang ngambek order yek
Siap ngan apron & tutup pala skali

Balik2 umah jek terus main
Tak ingat menda lain dah
Seb bek x tido ngan apron

Huhuhu aku dah bagi pesanan pas main kena kemas kalau x aku humban dlm tong sampah
Kena ajar disiplin, kalau x sumer sepah
Aku yg sakit mata

Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

16 Gtau jek:

Sha@Mama TinaAzra said...

gitu ek..apasal kaki ko bengkak lord..??

notti netti said...

aku pun nak gak mainan...

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

kidal ya, Najla ni...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah bukan main suka lagik najlaa dapat menan baru ek

Lelord said...

@Sha@Mama Tina kahkahkah kaki aku mmg akan bengkak kalau tak kuo jalan :)

Lelord said...

@notti netti meh arr dtg umah main

Nur Hawa Mohd Zin said...

banyak nye menan dik najla oooiii

ch@ said...

oih syoknya najla, aunty ch@ nak join juga. dulu masa kecik aunty segan nak minta mama belikan. hihiii.

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim aah kakyus..kidal

Lelord said...

@♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ huhu tu arr asik la dgn menan...kejap2 kang g dapor dia..kejap2 kang serve makanan lak

mummy_ayu said...

wah comelnya mainan tu...suka la dia main yer..
best!

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin auntie awe nak join ke? meh la

Lelord said...

@ch@ meh la auntie cha..jaja ok jek kalau nk join

Lelord said...

@mummy_ayu suka...asik2 tya papa menu nk makan ape. pastu lak biler dh order x leh lak kena ikut pilihan makanan yg dia nk bg

Zasillah Ariffin said...

alolo...tomeinya ambik order..hehehe

lina said...

salam - seronok nya main2 menu apa yg ada tu...nak order gak ni tgh lapar ni :)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in