Jalan-Jalan Cari Bahan

Selalunya segmen aku kan JJCM huhuhu
Kali ni Jalan2 Cari Bahan yek...
Bukan la aku yg cari bahan pun
Ni CikZai ngan MekJa ni hah
Aku follow jek

Kul 7 pagi dah kuo, g souq
Arini kami ada majlis...Zai ngan KakLina nak g buat umrah
Pastu buat skali doa selamat dan tahlil

Hah ni barang yg dorang beli
Kat sini mmg ada la helper
Nanti bagi la upah kat dorang pasal bawakkan brg

Ok la..aku ada urusan kat dapo
Huhuhu bawak kuih jek tuk majlis ni
Nanti aku sambung lagi
Daaaaaaa


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

10 Gtau jek:

Bionic women said...

macam kat kg kan..kalau kita beli banyak barang nnti org kedai tu hantarkan..hehehe..
ingat mcd jer ada delivery kat kampung dah lama ada sistem delivery nih..haha

Lelord said...

@Bionic women huhuhu aah kat kg mmg ada cenggitu...ni kat pasar mmg ramai org2 tua yg jd helper

Shiela Latif said...

eh..best jugak ada helper tolong bawakkan barang...sambil bersedekah pun boleh jugak kan ling?

Lelord said...

@Shiela Latif aah bulih....

Citarasa Rinduan said...

peeh...
mmg macho mamat yang hantar delivery tu..
siap pakai keter mahai noooo

norhidana said...

msti seronok kan kak...
bile gotong royong gitu...
lg menambah kerapatan antara sesama kt sana ek

Aleyn said...

Siap dapat merapatkan ukhwah lagi..handsom lak tuh...ekeke

Lelord said...

@Citarasa Rinduan huhuhu mamat tu anto kat kereta jek...

Lelord said...

@norhidana yup best gotong-royong makan2 hahahhaa

Lelord said...

@Aleyn kahkahkha

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in