Jom Makan

Huhuhu baru nak lunch yek
Takpe arr skali ngan minum petang
Menu ringkas jek
Daging bakar ngan air asam
Takyah le korang tanya takkan itu jek
Ekekekkeke mmg tu jek
Sayur takyah pasal kang x feel lak nak makan daging tu
Muahahhahaa bijak tak jawapan aku

Pastu ni karipap keledek sedap
Kahkahkah saje aku kasi nama cenggitu
Aku suka inti keledek....sedap
Agak kureng ngan inti kentang
Sardin lagi arrr aku tak layan

Iya btul....ropa karipap aku x cun
Memang fail bab nak mengelim



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

12 Gtau jek:

Cik Ungu Kamila said...

saya tak makan daging tapi bila tengok kat gambar tu kecur air liur pulak. ekekek XD

Lelord said...

@Cik Ungu Kamila laaaa tak mkn daging ek...sedap

Makbed said...

aku lagi lansung tak reti kelim.

Lelord said...

@Makbed huhuhu terer aku sket la ek

puanbee said...

sedap kak tk leh makan daging huhu

dieya said...

part kelim dieya bleh lawan k lelord.. sebab saya adalah terer mengelim karipap :-D
buat tak reti.. kelim je reti.. hehehe

~JumA~ said...

yg pasti sy pandai makan...hahha....

Lelord said...

@puanbee ehh bee pun xleh mkn daging

Lelord said...

@dieya pheeweet dhieya

Lelord said...

@~JumA~ kahkahkah ko lg terer kan aton

Sari Yusa Ibrahim said...

ghajinnya lelaaa...

Em's Family said...

yang ni nampak sedap!!!! hari ni i masak rendang hati , sebab i ngidam sangat, tapi sayang, laki i habis kan uhuhu... nk buat balik malas.. leceh kan buat rendang.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in